Tuesday, February 5, 2013

ट्याब्लेट बजारमा सामसुङ बलियो, एप्पल कमजोर


सन् २०१२ को अन्तिम तिन महिनामा विश्व बजारमा भएको ट्याब्लेट खरीदमा सामसुङले आफ्ना उत्पादन बढि बेच्न सफल भएको अनुसन्धान संस्था आइडिसीको अध्ययनले देखाएको छ । तथ्यांक अनुसार यो अवधिमा सामसुङका ट्याब्लेट पिसीले विश्व ट्याब्लेट बजारमा १५.१ प्रतिशत हिस्सा ओगटेका छन् । उक्त त्रैमासिकमा सामसुङले आफ्ना ग्यालेक्सी रेञ्जका ७९ लाख थान ट्याब्लेट बेच्न सफल भएको छ । जबकी अघिल्लो वर्षको सोही अवधिमा जम्मा २२ लाख थान मात्र बेचेको थियो ।

दक्षिण कोरियाली इलेक्ट्रोनिक्स कम्पनी सामसुङले विश्वको ट्याब्लेट पर्सनल कम्प्युटरको बजारमा आफ्नो पकड दह्रो बनाउँदै लगेको छ । ट्याब्लेट बजारमा एप्पलको दबदबा खस्किने क्रममा रहेको र सामसुङ दरिलो बन्दै गएको तथ्यांकले देखाएको छ ।
यस्तै उक्त अवधिमा एप्पलको हिस्सा ८ प्रतिशतले घटेको देखिएको छ । सन् २०११ को अन्तिम त्रैमासिकमा विश्व ट्याब्लेट बजारमा एप्पलको हिस्सा ५१.७ प्रतिशत रहेकोमा २०१२ को सोही अवधिमा ४३.६ प्रतिशतमा झरेको छ । यद्यपि एप्पलको आइप्याडप्रति ग्राहकको चाहना भने अझै पनि उच्च रहेको ठहर आइडिसीको छ ।
विश्व ट्याब्लेट बजारमा विभिन्न कम्पनीबीच प्रतिस्पर्धा बढ्दै जाँदा ग्राहकको महत्वाकांक्षा पनि बढ्दै गएको र ग्राहकको बढ्दो रुची र आवश्यकता ट्याब्लेट निर्माताको लागि चुनौति बनिरहेको विज्ञहरुले बताएका छन् ।
आउँदा दिनमा विश्व बजारमा ग्याजेटको प्रतिस्पर्धा अझै बढ्ने र उपभोक्ताहरुको हातमा अझै परिस्कृत ग्याजेट पर्ने निष्कर्ष विज्ञहरुको छ ।

No comments: